Godmorgon alla därute !!
Idag är det piss väder i timrå grått och regnit, jag tog mig endå ut på en promenad till ica och hem igen! Idag är det städ på schemat här hemma och sen kanse träna en sväng. 

Ett problem som jag måste ta upp,kanske någon fler som råkar ut för detta ??
I mitt trapphus är vi ca fyra st som är kattägare, var av att det är en av oss som inte klarar av att sköta KATTLÅDAN. Det stinker kattpiss ut i trapphuset och det är inte speciellt roligt för övriga kattägare. Hur fan kan man lyckas få kattlådan att stinka igenom ytterdörren ?? Jag kan bara tänka mig hur det ska lukta inne i lägenheten,hur kan man villja bo så och STACKARS KATTTER ?!! Jag blir så irriterad och förbannad för nu dras ju alla kattägare ner i deras skit. jag är verkligen MEGA NOGA med min kattlåda och städar den ca två/tre ggr om dagen och byter sand så offta jag kan. Det här problemet känns inte alls kul, i värsta fall kan det ju sluta med att man inte få ha djur i denna bostadsrättförening längre ! Sen har vi RÖKARNA också som röker inne så det stinker ut i trapphuset men det orkar jag inte ta i just nu =/

Hur ska man gå till väga med detta ??? Någon som har någon förslag ???

KRAM/A

1 kommentarer

Marielle

12 Apr 2011 11:25

Jag tror om det är nån som missköter djuren så kan man ringa till Länsstyrelsen, eller rådfråga på kommunen. Jag tycker du ska ta det vidare för så ska det verkligen inte vara!

Kommentera

Publiceras ej