LOPPIS TAJM !!

Idag blir det en liten loppis runda!! Har blivit mer och mer kräsen när jag är på loppis så jag köper inte vilket skräp som helst utan bara sånt som jag verkligen tycker är fint. Jag är fortfarande kvar i den gammla lantliga stilen och det är väldigt roligt att hitta köksfynd,Galon klädgalgar med nitar och självklart my little pony !! Det gäller att ta tid på sig och att ha ögonen med sig när man är ute och loppar så man hittar det man söker...!!

Lägger upp några bilder på loppisfynd som jag gjort !!!



1. En rikigt snygg stilren vit kakburk - 20kr
2. Vit kanna till dryck och blommor, den är lagomt sliten och romantisk - 40kr
3. Tre vita virkade spetsar till mitt skafferi/ fått av mamma !!
4. Tre söta rivjärn i oilka storlekar - 15kr för alla

* KRAMELIKRAM PÅ ER *

Kommentera

Publiceras ej