Vink vink !!

Då var påsken över för detta år,sisa röda dagen i dag! Påsk är ingen som jag firar direkt, har man inga egna barn så tror jag att påsken bara är onödig eller några extra sköna lediga dagar inget firande direkt. jag köpte påskägg till syrrans barn Liam och Noel, det brukar jag alltid göra men inge påskmat har det blivit!!!

I lördags var jag Maria och nybba mfl ute på ROCK AFTON i bergsåker! Vi hade en supermysig och roligt kväll,kan vara för att jag inte går ut lika offta nu som förr,känns EXTRA ROLIGT när jag väl tar mig ut! Jag har tappat krogsuget med åren för det finns så mycket annat som jag värderar högre men jäklar vad kul jag har när jag väl är ute ....!! Kan säga till er alla som inte kom på rock afton i lördags att ni gick miste om något superkul.......!!

Nu ska jag slänga på mig skorna igen och ta mig ut på en promenad med rikard. Imorgon ska jag kliva upp tidigt och göra stallet ! Tänkte rida en längre tur och då är det skönt att komma iväg ifrån morgonen ska också smörja upp allt läder, sadel,tränns,körsele mm =D

Miss You/Kram A


Kommentera

Publiceras ej