Idag lyser solen med sin frånvaro !! Det känns kvaft ute och grått på himlen, man har blivit rikigt bortskämd några dagar nu med massa sol och värme så man klagar för lilla minsta sämre väder som blir !!
Tänkte åka till stallet nu från morgonen men pga av vädret så hoppar jag det och åker till badhuset med nybba och simmar,basta och bubblar i stället! Känner att min kropp behöver det, en slapp dag som renar kroppen ! Jag var offta på badhuset förr men p.g.a av deras nya och dåliga öppen tider så blir det inte alls lika offta nu. Jag har kommit in i en period nu att jag absolut inte vill vara eller sitta hemma, direkt när jag vaknar så vill jag ut och göra dagen !! Kan det vara för att sol och värmen har nåt oss eller så är jag bara rastlös och vilsen i själen !!

Nu ska jag packa min väska inför badet och sen gå och köpa frukt !

Kram

/A

Kommentera

Publiceras ej