Har inte hunnit bloggat på ett tag för att jag har hafft fullt upp!! Denna vecka har jag hunnit hur mycket som helst och mår bättre än någonsin ! Igår var jag och träffade många härliga vänner Maria, Håkan,Helena med hennes lille prinss Devin på ca tre månader. Fick se helenas nya hus i matfors och träffa hennes coola hund.
 
Idag ska jag gå och luncha med jenny,paula och Natta på kina i timrå. På eftermiddagen far vi ut till Sune och hjälper han i travstallet en sväng,jag ska ju försöka lära mig att sela på ett snabbt och enkelt sätt ! Se om det blir lite häst körning också !!

Igår var jag till Arne och började med min tatuering! Jag satt där i ca 4tim och jag ska dit en sväng till och sitta minst 2 tim till för att fixa skuggor och bakgrunden. Men först måste mitt ben "tatuering" få läka ordentligt innan vi börjar med nästa omgång (den är så mycket jag och mega snyggo)....WIIiiiiiii!

Imorgon ska jag vara med Mammas hund Tass hela förmiddagen. Hon ska på kurs och vet inte hur länge dom håller på så jag lovade att vara med honom tills hon kommer hem!!!  Jag hoppas verkligen på fint väder för då kan det vara rikigt roligt att vara med hund !

Fredag ska jag hälsa på Nina en sväng och fika med henne !! Brukar alltid bli mycket skoj och skratt när vi är tillsammans ...!

Så här har och kommer min vecka att se ut och den är långt ifrån slut än som tur är för den är ett par saker till som jag skulle behöva hinna med =) Känns skönt att man har dagarna full även om jag inte hittat något jobb ännu ! Förstår inte folk som säger att det är tråkigt att bara sitta hemma ? Det finns hur mycket som helst att göra bara man vill,man behöver verkligen inte bara sitta  !!

Nu måste jag börja göra mig klar för lunch med brudarna!!

vi hörs kramelikram !!!



Kommentera

Publiceras ej