Tja ba bab a!! Denna vecka har jag mycket på gång allt i från stallet,fester,shopping, vänner,filmvisning,promenader,drakbåtsfestivalen,möte mm jag har nästan inte hunnit med att blogga ! jag gillar att ha mycket att göra,livet ska rulla på !!

Idag var jag och syrran och tog en härlig lunch på charm i birsta city och då passade jag på att shoppa lite blev bla två tubtoppar en party topp och en för mer hemmabruk och ett valigt linne med snygga snirklade axelband som man kan ha vid alla tillfällen! köpte även ett par läckra pumps med nitar som jag ska ha på lördag på helenas fest ! Var igentligen ute efter ett par höga stövlar men det finns ju aldrig det man vill ha när man vet vad man vill ha grrrrrr! Känner mig rikigt laddad inför lördagen nästan så jag längtar lite och det var längesedan som jag hade den kännslan i kroppen så det känns riktigt skönt !

Ikväll blir det lungt jag tänkte försöka hinna med att städa hemmet och ta en promis eftersom hela helgen kommer jag att ha fullt upp med att roa mig ! Imorgon ska jag på kuk möte kl 10.00 sen blir det stallet,ska ut på en trav/galop tur med världens finaste häst! Känns mycket skönt för jag har hunnit med stallet en hel del denna vecka. Var även ut och red tillsammans med carro och hennes tokpigga och ko rädda häst bell i tisdags. Det var rikigt kul och vi kom hem allihopa i samma skick som när vi red ut !!

Det var lite om denna vecka ! Kommer skriva mer sen och förhoppningsvis ha massa roliga bilder att visa er från festen och på en del pony fynd som jag gjort !





Ha det gott/LOVE!!

Kommentera

Publiceras ej