Lite nytt i pony samlandet !!

Köper någon pony då och då! Denna månad har jag fakstisk fått tag på några rikiga diamanter som jag inte kan tacka nej till och som jag har varit ute efter ett tag, men som har varit svåra att finna !! Väntar på paketet som kommer med posten imorgon,känns som en evighet! Det är så roligt när samlingen växer,önskar att jag kunde ha ett eget rum för dessa färgglada godingar !!

Hur förvarar ni era moc/mip ponies ?

Lägger upp några bilder från min samling !
Bilder på dom nya ponies kommer så fort jag har fått hem dom !!
 


MOC/Perfume puff pony - lavender lace !




Blandade moc ponies !

Moc Royal purple princess pony

So soft Angel

Perfume puff palace !

KRAMAR/A

3 kommentarer

Night Flies

18 Aug 2011 17:25

oh wow hur många moc/mib har du?

aw va glad jag blev ska länka dig också alltid kul med andra MLP bloggar :)

mymlplife - Jenny

19 Aug 2011 00:21

åh vilka fina ponies:)

Night Flies

27 Aug 2011 15:11

oh jag e spänd på att få se vad du fått! :D Jag har en bild på förvaringen under kategorin förvaring men den är inte så bra och det kan va dags att uppdatera den snart. Har du dina framme i ett ponyrum upphängda på väggen och isf hur hänger du upp dem?

Kommentera

Publiceras ej