I dag vaknade superpigg och kände mig rikigt utvilad ! Drog på mig mjukisbrallan och gjorde i ordning härlig frukost sen bestämmde jag mig för att gå ner och besöka två bleka kompisar=solariumet för jag ser tok blek ut !! Fan vad nice det är att sola, rikigt skönt och avslappnade sen blir man brun och fin också! Enda nakdelen är att det blir rikigt dyrt i längen att sola och kanske inte det bästa för hyn =/ 

Som lunch gjorde jag risgrynsgröt, det smakade rikigt gott var så längesedan jag gjorde det. Jag måste bli bättre på att äta både frukost och lunch inte hoppa över något av dom som jag brukar ..man blir så trött och seg när man inte äter regelbundet! Köpte ett helt nät med apelsiner i dag när jag var och handlade så jag får i mig lite vitaminer !!  

Ikväll funderar jag på att gå iväg på affrodansen, känner mig jättetaggat och det skulle vara skönt att få röra på sig ! Om inget annat kommer i min väg så ska jag trippa iväg dit och köra ett pass. Synd bara att syrran inte har tid att fortsätta träna jag tyckte att det var så skoj att komma iväg på något tillsammans =D


Ha en härlig dag och ta hand om varandra *kramar*

4 kommentarer

Fröken Nattfrost

26 Jan 2011 10:05

Aja-baja! Solarium är förtidsbetallning på klippkort hos onkologen! Du vet väl att det inte bara är klassad som en risk, utan att de VET att det leder till hudcancer? Läskigt! Hellre blek och levande än brunbränd och döende i cancer. :-O



Vart tränar du? :)

ann

26 Jan 2011 12:37





jag vet att det ABSOLUT INTE är bra med solarium, men det var rikigt skönt att lägga sig och slappa en stund under värmen!!



Jag tränar på ETIC i Timrå! Tycker att det är jättebra träningsställe. Dom flesta där är mycket trevliga och hjälpsamma också finns det många olika tränings alternativ att välja på =D



Tack för kommentar Nattfrost =)

Mvh/ann

Fröken Nattfrost

26 Jan 2011 17:56

Det är bra att du vet iaf. ;) Förstår att det är skönt, jag solade solarium förr... inte direkt ofta men... men numera är jag för rädd för att göra det.



Okej! :) Tänkte om du kanske tränade i stan, kanske vi tränade på samma ställe utan att veta om det. ;) Jag går på Friskis och Svettis. :)

ann

27 Jan 2011 13:48

Jag solar inte heller speciellt mycket numera utan det blir bara någon gång i bland ! Ska gå ut i helgen så därför tänkte jag att det kunde vara lite fint att vara brun !



Det var synd att vi inte tränade på samma ställe! Hade varit roligt att träffas pga vårat pony samlar intresse och att vi bor i samma stad ! jag känner ingen fler som samlar på ponies tråkigt nog =/



Har varit på frisis och svettis förr när jag gick i skola i stan och det var mega roligt !! men tuvär så blir det inte att man åker in till stan lika offta nu så då tränar jag på hemmaorten !



Ha det bäst =)

Kommentera

Publiceras ej