I dag mår jag toppen!!

Har varit på birsta city med syrran vi var och kollade runt lite sen lunchade vi på Charm!
Tycker alltid att det är lika roligt att gå på birsta city alltid kan man göra något litet fynd! I dag blev det en snygg svart liten gåut väska med nitar på från lindex för 30kr och ett svart vitt linne för ca 70kr från hm! En foundation från Maybelline från hm för 99 kr hoppas verkligen att den är bra för jag har aldrig testat den förut, men jag kan tuvär inte dricka alkohol utan att ha en foundation i ansiktet för då blir jag alldeles rödflössig och jag vill inte visa mig bland folk så  =/

Jag har också varit ner på träningshuset ETIC och köpt mig ett nytt årskort där så ny jäklar är det bara att ladda batterinerna för nu ska jag köra igång på rikigt igen !! Ska bli skönt att komma igång med träningen. Finns en del pass som kör igång på morgonen och det passar mig ! Upp och hoppa och gå till gymmet !!!!


Tack syrran för en skön shoppingtur i dag,det var rikigt mysigt !!

KRAMELIKRAM !

1 kommentarer

Marielle

31 Jan 2011 10:22

Va roligt att shoppa! :) Roligt att du har börjat tränat också, synd bara att du inte är på Hälsohuset för där är jag och tränar :)

Kommentera

Publiceras ej