Nu är jag här och kluddar igen, vet att det inte är många som skriver på sina bloggar under sommaren och ungefär lika få som läser andras bloggar. Det struntar jag i ,eftersom jag tycker att det är lika roligt att blogga endå! Tänkte skriva några rader medans jag väntar på att kakan i ungnen ska bli klar =P

Igår var jag och några vänner på Metal Night i bergsåker !! Alltid lika trevligt att göra saker med vänner,glatt humör och bra musik! Tyckte att kvällen var rikigt mysigt vi fick vädret på vår sida också. Fanns både ute och inne servering och en cool sen där det lirades metal !!! Säger till er alla som inte var där ni MISSADE verkligen något för roligt var det ! Vi hade inte plannerat så mycket innan och jag tycker offtast att det är dom kvällarna som blir lyckade ...!

Iövrigt idag ska jag försöka att få något gjort här hemma ! Blir en vanlig och lite tråkig söndag med en hel del vardags sysslor som städ,tvätt,disk ja listan kan göras oändligt lång men nu ska jag fika kaffe och go kaka först sen ska jag ta tag i det andra !!

Ha an fortsatt trevlig sommar där ute/kram!

Kommentera

Publiceras ej