Igår var jag och Håkan och hälsade på Anders en sväng på eftermiddagen! Han skulle ner på gatufesten tillsammans med vänner så jag träffade några gammla bekanta bla Lappen,Rizzto,Simon mfl det var jätteroligt !! Jag och Håkan blev kvar där en stund sen drog vi vidare ner mot stan och tog en fika på ett mysigt cafe, sen gick vi och lyssnade på HELLOWEEN! Dom var mycket bättre live än vad jag trodde !! Hade en super mysig lördag med härliga vänner och massa sol !!

Hittade svarta träskor på ÖoB när jag var där med syrran sist kostade mig ca 70kr! Gjorde en snabb make over på dom med massa snygga nitar i olika storlekar!! Lite tålamod och fantasi så blev det en helt ny sko, måste erkänna att dom blev grymt mycket snyggare än vad jag någonsin vågat tro !! Helt perfekta sommar skor att trampa runt i !!


Mina egna rock n roll tofflor yeeeee!
Måste lägga ut en bild på dom så ni får se hur snygga dom blev =D



Före och efter bild !!



Klart resultat =D

E super nöjd över dom/Kramelikram/A

4 kommentarer

Anonym

12 Jul 2011 00:41

Sketasnyggt Ann, det är nästan så jag måste få be å få härmas...=)...hur coolt som helst jue!! =) Kram på dig!!

Anna-panna

12 Jul 2011 00:43

Glömde skriva att det var jag som skrev det där!! =)

Hanna Skattberg

12 Jul 2011 01:32

hehe snygga:p

Lisaclaug

12 Jul 2011 01:56

Kolla in min parodi på DesireeNilssons låt "Watcha got"!!

Checka in den här: http://lisaclaug.myshowroom.se/dessie-watcha-got-parodi/

Kommentera

Publiceras ej