Lördag och jag är ganska nöjd med att göra ingenting !!

Tänkte lägga upp bilder på mina nyaste my little pony tillskott i samlingen ! Som jag fattar det så är det faktiskt många som är intressertad av min pony samling och det tycker jag är rikigt roligt !! Det var ca två månader sedan jag köpte dessa ponies men inte lagt upp någon bild på dem först nu !

Den första pony: Princess sparkle.
Hon är inte alls lätt att finna längre ! Hon är i mycket fint skick, vit kropp med rosa hår och en stjärna i pannan och fina symboler på sidorna! Kom över henne för fynd priset 30 kr. Obs håret är mycket rosa men det syns dåligt på bilden!

Den andra ponyn: baby sunbrite-Love family ponies.
Mycket fint skick på kropp och hår,man och svans är regnbågsfärgat!! Kan vara lite klurrig att finna/pris ca 60 kr !


Ha en fortsatt trevlig sommar kramar/A

2 kommentarer

Marielle

24 Jul 2011 02:04

Jag tycker det är jätte roligt att läsa om din samling :) Fortsätt så! Kram kram :)

Carin - mamma till Alice

25 Jul 2011 15:07

Oj, ja, Princess sparkle är jätteovanlig! 30kr för henne är ett fynd! Jag har sett henne gå för närmare 4-500kr. (fast då i mint skick förstås)



Själv har samlat G1or i 11år nu. ;)



Kommentera

Publiceras ej