Morgooooon mina vänner !! Sitter man här igen då och börjar dagen med ett blogginlägg regnet öser ner ute som vanligt nu och kaffekokaren står och pyser i köket . Funderar om jag endå ska dra på mig en varm tröja och dra till stallet på en blöt ridtur i dag, tycker inte om att bara sitta hemma ! Om man vill så finns det alltid läder som ska puttsas och skötas om ! 

Berättade jag att det gick superbra för Janet att rida gumman så hon ska ta ut henne på tur ca 1-2 ggr i veckan! Det blir kanonbra för oss alla tre jag får ridhjälp,janet för behålla sin ridning och gumman får komma ut fler ggr i veckan + att hon får en ny ryttare på ryggen och det kan vara mycket lärorikt även om hon är gammal ! Lite tråkigt att vi inte har en häst var och kan rida tillsammans men så är läget just nu !

Funderar på att åka och hälsa på mamma som har haft en veckas semester snart ! Får lite dåligt samvete över att jag inte hinner hälsa på henne offtare ! Hinner inte med mig,jag har alltid något att fylla dagarna med !! Ska ringa henne sen och kanske åker dit en sväng efter lunch ! 

KRAMAR/A

Kommentera

Publiceras ej