Idag har det varit en härlig dag med mina syskon och deras resp!! Anders fyller år i dag så vi var dit och grattade honom med ett äppelträd och bio biljetter som vi köpt till honom i födelsedags pressent ! Han har en jättefin gård så det passade rikigt bra att köpa ett träd,vet att han aldrig skulle köpa det själv !! Sen är det alltid lika svårt att köpa pressent till en kille ???

Jag Linda och Liam var upp till stallet och Liam fick rida på gumman i westernsadel så gissa om han var något stolt kille ! Imorgon är det stor westerntävling i hudik och jag har försökt fått tag på Emma för jag är så sugen på att åka och kika, men har inte lyckas fått något svar! Har varit där tidigare år och hjälp till och det är riktigt roligt,känner även några som ska tävla där !

Tidigare idag var jag och köpte en 50 års pressent till Carin på blommster äffären och kunde tuvär inte slita mig i från en blommkruka med en söt liten groda ! Den fick följa med mig hem och fick även en liten extra grod kompis med sig !! Dom blev jättefin i hallen på min toma vita byrå,hoppas bara mina tokiga katter låter dom vara ifred !Måste vara första gången i mitt liv som jag köpt en blomma till mig själv från blommsterhandel! Men ibland ska man unna sig en fin blomma för det är man faktiskt värd !!!

Grattis lillebror på din dag & många kramar från syrran !!

Kommentera

Publiceras ej