vink vink ! 
Idag har jag äntligen gått igenom min my little pony samling, slutade med att jag tuvär inte orkade kolla igenom allt så jag hann med halva samlingen och resten fick ligga kvar i lådorna! Alla ponies ska kollas igenom,alla pony hus och alla tillbehör,kammar,borstar,hårclipsm,moc ponies mm så jag vet vad jag har så man inte köper dubbla grejor !! Har inte riktigt koll på vad jag har längre,men nu har jag gjort en snabb överblick så jag tror det ska funka ett tag framåt!! Har skaffat mig en mycket bra pony samlar bok som jag prickar av vad jag har i samlingen, den underlättar en hel del för mig !! Lite tråkigt när man bor i en tvåa och inte har plats för att ha samlingen framme ! Har fortfarande bara ett vitrinskåp med ponies i,resten av samlingen ligger i ikea lådor i ena av mina garderober/det magiska pony skåpet som jag kallar det för !!

Jag kom äntligen ihåg att ta några bilder på ponies när jag endå hade allt framme !!!




Ha en fortsatt trevlig söndagskväll mina vänner många kramar/A

9 kommentarer

Night Flies

01 Aug 2011 13:11

oj va mkt ponisar du har! Och det vita vattenfallet! :D Skulle du va intresserad ev ett bloglovin utbyte?

Marielle

01 Aug 2011 13:21

Men OJ! Så mycket, va kul :) En fråga som jag har, hur många olika ponnisar finns det att köpa och ha till samlingen? Du verkar ha nästan alla ser det ut som :D Va bra att du har en bok som du kan checka av :)

Anonym

07 Aug 2011 10:18

Hej brudar !!



Night Flies det har blivit en del ponies genom åren ! men då har jag samlat sen jag var rikigt liten. Vad är en bloglovin utbyte ?? =D



Marielle jag har massa ponies och boken är nästan ett måste för att ha koll på allt. Men det värsta är att jag har långt ifrån alla ponies än. men det som är roligt också, det får ta sin tid att samla ihop alla/kram =D

Night Flies

08 Aug 2011 12:48

Oki du har inte bloglovin. Det är en plast där man prenummererar på sina favorit bloggar eller de man bytt med. jag tycker det är jättebra och jag använder bara bloglovin för man få en så lätt översikt när det kommer nya inlägg från alla :) det är lätt att bli medlem där www.bloglovin.se

Night Flies

08 Aug 2011 19:26

oh jag hittade dig där du finns med! :D det är bara söka på din bloggadress så kommer du upp och du har 2 prenummeranter just nu sök bara på Nightflies så hittar du mig (den rosa bloggen högst upp) ;)

mymlplife - Jenny

11 Aug 2011 18:44

Åh vad många och fina ponies du har! :D

Anneli

11 Aug 2011 19:08

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/august/torsdag-dagens-blogg-1.html#comment

Sara

11 Aug 2011 19:31

Coolt!

Hur många har du? :)

Ann

18 Aug 2011 13:09



Vad roligt att ni tittade in sara,jenny och Anneli !! Kul att ni tog er tid att lämna en kommentar också, det värmer verkligen =)



Sara jag har faktiskt inte räknat alla ponies så jag kan inte såga säkert hur många jag har,men lova att jag ska göra det någon dag framöver och lägga ut det på bloggen !!



Anneli Dagens blogg vore skoj att vinna !! kanske lite sent ute nu =/



Jenny tack så mycket det värmer att höra !!



Tack så mycket blev superglad !! ska kolla in er bloggar också/Kramar !!!

Kommentera

Publiceras ej