E KANON väder ute idag igen så man är ett tok som sitter inne och bloggar nu !! Blev en rolig dag/kväll i går med jenny och company så jag blev lite trötter i dag. Jag ska strax åka iväg och luncha hästarna i stallet !! Faktiskt skönt att johan och christina kommer hem ikväll så man slipper åka upp och ner till stallet,bara åka dit och sköta min egen häst när jag vill, som det ska va !! Men ska inte klaga för det har funkat rikigt bra =D

Nu ska jag äntligen ut i FIIIIIiiiiiiiiiiiiiiin vädret ....! Tror t.o.m att det kan bli en liten lung ridtur även om det är tokvarm,passa på att sola lite till häst är inte fel !! Ska också komma ihåg att ta med en vattenflaska för att få i min bra med vättska,brukar glömma det. På hemvägen tror jag att jag ska stanna till vid hamsta och lägga mig och sola en sväng,kanske börja läsa en bok ....!

Lägger ut några bilder på Jenny och Tuva som jag lovat !!

Ha det bäst/kramar A

4 kommentarer

Baileyz

12 Jun 2011 23:09

Hej. Ja d känns bra att vara tillbaka igen. Hoppas på lite gladare inlägg nu när man ska få riktig hjälp =) Ja, jag gör gärna om Boda Borg ganska snart igen faktiskt. Men då ska jag inte ha nått mer planerat för dagen så vi måste avsluta mitt i =/ Sen tycker jag att vi ska stanna o grilla lite allihopa sedan för det är så himla mysigt att sitta o surra om alla questar o allt tok som hänt efteråt =) Japp, det kommer vara samma adress. Kram

Ann

13 Jun 2011 11:32



Vad härligt att höra Baileyz !!

Jag vill också göra om boda borg framöver,det var riktigt roligt !! Då plannerar vi grillning tillsammans tycker ja & kanske kan vara i relaxen...=D//kram kram !!

Baileyz

13 Jun 2011 11:41

Jaaa, det låter oxå riktigt bra =) Lyxigt värre. Känner att jag behöver göra en MASSA roliga saker nu efter omständigheterna så d blir jättekul. Tack för kommentaren, ja vi kanske kan ha en pyssel och scrap kväll hos mig nån dag/kväll framöver. =) Krama

Maria

14 Jun 2011 12:58

Men ååååh, vilken töööööt en! Vacker med... jag blir galen som hon Elvira i tecknade Tiny Toons, skulle ju kunna ha ett helt Zoo hemma att gosa och krama ihjäl de stackars djuren. Det där lät lite galet, jag överdrev väl något... men jag älskar djur :D

Tjipp tjohej

Kommentera

Publiceras ej