Nu sitter jag med morgon kaffe och filurar på hur dagen ska se ut ! Tror att jag ska åka till stallet en sväng och kanske inviga min nya sadel eller ska det få bli i morgon?? Nybba ringde igår och ville umgås så vi kanske kan göra det i dag och ta stallet imorgon....?? Jag väntar någon tim och se hur det blir ?? jag skulle ha hafft två hästar så man kunde ut och rida tillsamman,det säger det varje gång !!

Igår var det en fartfylld dag hann med stallet,loppis och jenny och andreas ! Det var underbart väder så man kunde bara inte sitta inne så vi besökte en loppis och GISSA VAD JAG HITTADE! ETT RIKTIGT PONY FYND FÖR 10 KR I MEGA BRA SKICK !! My little pony Mountain boy Lightning han är en rikigt dyrgrip bland ponies och enormt vacker så det var rikigt roligt ! Kanke turen börjar vända för mig, vem vet !!

Jag var också upp till Sture och fixade sommarbete till gumman ! Självklart fick hon vara där,men får då ha vetrinärens tjurar som grannar ...tror det blir ca två meter mellan hagarna så det blir inga problem men jag hoppas att hon gillar det,bra miljöträning för henne =)




Han är i jättefint skick ! Har inte hunnit att tvättat honom på bilden och endå finns det inga fläckar eller dyligt! Man och sväns är megafint lent och glansigt !!! Stort grattis till mig själv =)

Nu ska jag fortsätta fika och fundera på dagen !
Ha det bäst massa kramar/A

2 kommentarer

Helena Rendahl

07 Jun 2011 10:43

Hade en sådan när jag var liten fast en lila!=) undra om man har kvar den?:)

Ann

13 Jun 2011 11:43



Kul att du hittade hit Helena !!

Det måste vara ( My little pony Mountain boy Thundercloud du menar. Han är lila med rosa hår !!

Hoppas du hittar honom han är rikigt fin !!



Tack för kommentaren/A

Kommentera

Publiceras ej