Underbar sommar morgon med mycket sol !! Tur att syrran ringde och väkte mig tidigt i dag för jag hade en del viktiga sammtal att ringa och sen vill man inte sova bort en sån här fiiiiin dag !

Idag är det finväder och läge för att ta med badkläderna och lägga sig och sola på någon strand !! Försöka få lite färg på sig och bara slappa vore inte alls helt fel,ska köpa vatten och honungsmelon att ta med. kanske alla mina 50 myggbett som jag fick i midsommar försvinner,kanske kan man sola bort myggbett hmmm ???

Nu blir det en mycket ful vana frukost vid datorn kaffe & macka ! Sen hoppa i bikinin och det bär iväg till soooolen !!!

Pööösssssa !!



Har köpt tre st nya linnen i från H&M i veckan! Slit och släng linnen dom var billiga och snygga tycker jag,roligt med färg i sommar !! köpte tre st på direkten,sen har jag LOVAT mig själv att inte köpa mer kläder på ett tag för jag har redan så mycket som ligger ;)

Kommentera

Publiceras ej