Vaknade till i natt att telen ringde 02.30 !! Vad gör mina vänner vaken den tiden på natten,snälla ni vet att jag är absolut ingen nattmänniska så ring mig tidigt på morgonen eller mitt under dagen i stället för mitt i natten. Vet knappt vem jag är och vad jag heter den tiden på natten och orkar knappast svara !!

Nu ska jag gå och sola ska absolut komma ihåg min ipod för ljudet i solarium är helt värdelöst! Ligga och lyssna på fläktarna som brummar !! Synd att syster inte kunde följa med som jäg tänkt så jag får gå själv! Vägrar att vara en blekis i sommar,har även köpt brun utan sol som jag ska fuska till brunfärgen med !!

Lägger upp en bild på ett SUPERBRA VÄRMESKYDD för håret !! Det är bara ett MÅSTE i sommar helst för oss alla som använder hårfön och plattång !! Håret blir lent,fint,glansigt av detta och luktar himmelsktgott !! Kostar ca 65 kr på rusta,värt varendra krona ! Jag har inte testat shampo och balsam i samma märke, kanske ska göra det när jag får pengar !!!

I LIKE IT /A!!!

Kommentera

Publiceras ej