Idag har jag varit med syrran på stan! Det blir långt mellan ggr man går på stan nu för tiden,blir mest birsta om man ska ut och shoppa !! Men i dag sulle vi ta en härlig fika och då är stan klart bäst! Vi gick till vårat FAVO stället the choklet house,man hör ju bara på namnet att det är MEGA GOOOOTT fika där!!

Efter allt frosss fikande hann vi med en liten runda på stan innan syrran börja jobba ! Jag kanske blev lyckligast i dag p.g.a att jag hittade KLART SNYGGASTE VÄSKAN! Har varit ute efter en rockig kuvertväska tills jag ska gå på gatufesten i sommar,men utan resultat. Mitt krav har varit att väskan ska vara liten,svart,rockig med nitar !! Den jag hittade i sista sekund undan hängt "reserverad" är liten svart och mycket rockig fast med dragkedjor,det funkar absolut lika bra ! Som tur var hande den hängt reserverad någon dag för länge så jag fick köpa den för en billig peng,ett rikigt fynd WWWwiiiiiiiiii! Hittade även en retro tygväska men rockiga döskallar och körsbär på i fula färger som jag inte kunde låta den bli fick också åka med hem. Jag älskar second hand, tycker att man kan göra såna super klipp också går pengarna till välgörenhet !! 

Tänkte åka till stallet i kväll men regnet häller ner över timrå så jag får nog vänta tills i morgon om det inte sker ett mirakel och himmlen öppnar sig med massa sol !! Börjar bli lite less på allt regnade nu kan vi inte få några soliga dagar att gotta oss i den svenska sommaren är endå så kort.


Maybe some women aren't meant to be tamed.
Maybe they're supposed to run wild until they find someone -
just as wild - to run with.

-Carrie Bradshaw




*KRAM/A*

4 kommentarer

Baileyz

20 Jun 2011 18:41

Ingen fara. Va skönt att du visste det, jag glömde totalt att höra av mig =/ Ja, absolut! Har tyvärr fullbokat hela veckan =( Men snart så ;-) Kram

Ann

21 Jun 2011 12:53

Samma här helt jävla fullt hela tiden !! Vad ska ni göra till midsommar?? vill ut och träffa folk ja o grabbar ;)



vi höres ha det bäst gumman/kram kram /A

Sofia - Foto, mode & personligt

21 Jun 2011 13:29

Ha en bra dag!

Kram :)

Millah

21 Jun 2011 13:53

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommentera

Publiceras ej