Idag har jag till frukost läst alla mina vänners bloggar !! Det börjar bli ett gäng bloggisar nu och det är kul att följa med er ....!! Tycker att det är så jäkla roligt med bloggar alla borde ha en !! Idag var tanken att jag och janet skulle umgås en sväng,vi tänkte åka upp till stallet och janet ska rida stjärna gumman. Men tuvär verkar det som att vädret är ostadigt med regn,blåst och ev åska så jag vet inte om det blir av !? Känns roligare att vara ute när det är fint om hon ska rida ..! Vi får vänta och se hur vädret tar sig annars flyttar vi träffen till efter midsommar !!

Idag måste jag även gå på bolaget och shoppa sprit,bacardi,cider mm till midsommar ! Jag har mina mojito men tänkte lyxa till det med lite mer och finare dricka. Det kommer att bli en härlig kväll med vänner,god mat,musik och härlig dricka! Vi vet inte rikigt vart vi ska vara ännu,kanske blir här hemma hos mig eller så drar vi vidare till någon galen fest ! Ska städa min ballis också ifall vi vill vara där. Just såna här helger önskar man att man kände någon med stuga så man kunde vara där och ha roligt !! Tycker endå på något konstigt sätt att just midsommar är så mysigt ?? igentligen vet jag inte varför ? Känns så kärleksfullt på något mystiskt sätt !!

Vad ska ni göra på midsommar ?? Tell meeee !

Pössa pöss/A


2 kommentarer

Catherine

22 Jun 2011 08:36

Midsommar är väl som vilken annan helg som helst?

Här hemma skall jag roa mig med att fylla transporten med sopor som jag skall köra till soptippen på måndag :)



Å så blir det nog ngn häst-tur också :P



Glad midsommar!

Kram-Kram!



Ann

28 Jun 2011 09:07



Jo igentligen men man kan mysa till det lite extra om man vill !! Själv hamnade jag på en galen bond fest ute på landet och det var extremt roligt!! Med mycket folk och god mat/dryck!//Kramar!!



Hoppas du fick en trevlig midsommar =)

Kommentera

Publiceras ej