Äntligen har man fått lite färg på kroppen !! Det var sjukt härligt att bara ligga på stranden i går och sola,jag tog även årets första dopp  ! Det var varmt och skönt och extremt mysigt att soltorka ! Idag tänkte jag vara försiktig i solen så jag inte bränner mig med tanke på hur länge vi var ute i går,det blir en härlig ridtur senare i kväll 19.00 tiden. Då har det nog hunnit att svalna lite men solkrämen smörjs endå på,man kan aldrig vara FÖR försiktig!! Jag är ganska känslig mot solen,endå har det blivigt betydligt mycket bättre med tiden och åren för när jag var yngre var det hämskt vad röd och blåsor jag fick på hela kroppen för lilla minsta !!

Igår kväll när jag kom hem från all solning/stall så hade jag extremt lite att göra så jag pimpade en kuvertväska som jag har köpt på loppis för 5 kr ! Köpte massa olika nitar på panduro sist jag var på bisrta med syrran och nu fick jag bruk för dom !! Kolla vad snygg väskan blev, över min förväntan !!! jag tycker att det är så roligt att pyssla på med allt möjligt,bara fantasin som sätter gränserna !!

Wooola !!



Väskan före: (Vanlig och tråkig) det var t.o.m ett litet hål på framsidan där jag började att sätta första niten !!



Väskan efter: Cool med många snygga nitar i olika storlekar. Tänk vad så lite kan göra så mycket !!

Ha en fortsatt trevlig sommar/kramar!

Kommentera

Publiceras ej