Vaknade tidigt i dag för att åka till stallet och rida !! Ridningen gick rikigt bra även fast det BLÅSTE STORM ute,bland det värsta jag någonsin varit med om !! Tuvär fick jag rida med min vanliga sadel idag p.g.a att jag behöver göra fler hål i stiglädret på westernsadeln,blev lite less men jag har en håltång hemma så jag tar med den imorgon för då ska jag ut på en tur igen fast tillsammans med Carro och Bell! Då blir det ny sadel och nytt ridsälskap,vi ska ta med fika och mysa till i stallet så jag hoppas på massa SOL och ingen blåst =D

Ikväll har jag äntligen tonat håret,blev brun färg som vanligt !! Slängde i toningen helt själv så kan säga att mitt badrum såg rikigt hämskt ut innan jag blev klar. Det blev färg överallt och det är svårt som faaaan att få bort =/ Men nu är det gort och håret blev mycket bra ! Klapp på axeln till mig =D

ikväll går en auktion ut på tradera på en my little pony som jag verkligen MÅSTE HA i min samling! Har varit ute efter denna pony iflera år nu och hon dyker sällan upp ??! Så inte ringa mig ikväll runt 09.00 tiden då sitter jag taggad vid datorn och trycker på uppdatera ett X antal ggr. Får inte missa henne igen för då börjar jag att gråta ...........!

Pösssssa/A

2 kommentarer

Catherine

05 Jun 2011 14:29

Vann du den? :)

Ann

13 Jun 2011 11:45



JAAAAG VANN, så glader är jag !!!

Kram/A

Kommentera

Publiceras ej