Sitter här och sippar på en kopp kaffe och funderar på livet! I dag har jag varit på arbetsinterjuv och det gick mycket bra,få se om jag passar för jobbet eller inte,på tisdag då ska jag prova på det "perssonlig assistent"
Har inte jobbat så mycket inom vård och omsorg tidigare så det ska bli spännande på ett skrämande sätt !
Typiskt mig att hoppa på nya utmaningar hela tiden ....!!

Har också hunnit att varit upp till stallet en sväng där blåste det STORM hö och hinkar låg huller om buller och hästarna lekte i hagarna ...!!! Oj vilket blås vår väder vi fått, kan säga att det blev tuvär ingen ridning för mig i dag. Hoppas vindarna vänder så det lugnar ner sig så jag och gumman kan ut på tur snart igen,saknar ridningen direkt så får jag inte kan sitta upp i sadeln!!

Visar stolt upp mitt kompletta my little pony prinsess drak sett som har jag lyckas fått ihop efter många år !!

Blå-smoky-auktion
Grön-Prickles-fått av Malin
Röd-Fiery- Fått av Nathalie
Rosa-Sparks-auktion
Gul-Flash- Loppis
Lila-Spiny- Loppis

Rosa/grön-Spike kom med dröm slottet- fått av Lunkan !



Viste e dom rikigt fina !!

Pöss&kram!

Kommentera

Publiceras ej