Igår fick jag äntligen tid över att ringa JANET! janet har jag varit stallkompis med i ca 11 år och iår blir det den första sommaren utan henne pga att hennes häst Cobra blev gammal och sjuk och fick somna in i fjol,känns lite konstigt. Nu har hon en ny unghäst donne,han står tuvär uppstallad på alnö. Måste erkänna att jag saknar henne mycket och hon blev så glad när jag ringde och sa att hon tänkt väldigt mycket på mig och stjärna !! Jag betättade att vi har börjat köra gumman lite smått och hon tyckte att det var så roligt !!! Själv har janet och donne jobbat mycket med markarbete eftersom en unghäst kräver det och efter sommaren ska det börjas med inrindningen på honom ! Det ska bli så spännande att få följa dom och se hur det utvecklas.

Jag ska åka och hälsa på dom någon helg framöver och hon ska titta förbi oss i sommar förhoppningsvis kanske hon kan låna plutten så vi kan ut på någon ridtur tillsammans !! Det är så hämst att man inte tar tid till sig och ringa nära och kära men tiden bara rinner iväg och man glömmer lätt, men det spelar ingen roll hur långt tid det tar i mellan vi pratar med varandra så kommer vi alltid stå varandra mycket nära !!



Önska all lycka till med Donne !!!
Många kramar/A

Kommentera

Publiceras ej