Efter regn kommer solsken =)
Idag har det regnat hela morgonen, tycker att det är kanske mysigt! jag passade på att städa,diska,tvätta, och fixa kattlådan nu är det äntligen gjort !! Som jag vet och hört har min blogg krånglat lite,hela maj ska det göras om i blogg.se tydligen,så det är bara att gilla läget!

Idag ska jag på möte hos Lernia,få se hur det går! Tack och lov fick jag tillbaka minna som min handledare igen! Hon har bytt jobb från sina konkurrenter och jobbar på Lernia nu,ibland ska man ha lite tur också !! Hoppas verkligen att vi kommer på något bra att för mig,lite less på att bara gå hemma! Enda som känns rikigt skönt är att sommaren närmar sig med stormsteg!!

Igår var jag en snabbis på birsta city hittade två toppar som jag bara moste köpa! Tyckte att dom var rikigt läckra, jag som hade KÖPSTOP nu ett tag och det gick bra tur att det är billigt på H&M. Fixade också pressent åt Nina som fyller år på lördag !!!

LOVE LOVE LOVE/A !!

Kommentera

Publiceras ej