STORA RÖJAR DAGEN ÄR ÄNTLIGEN HÄR!!!
idag kom den mycket efterlängtade containern till skogsvägen !! Gissa om jag har röjt,bökat och stökat i mitt förråd i dag. känns skönt att det blev en dag till i regnets tecken för då gör det inget att man är inne och städar ! Oj oj vad mycket grejor som åkte på skroten, porslin,tavelrammar,julsaker,stol,matta osv som jag aldrig kommer ta upp i mitt hem igen,vill absolut inte ha det och det skulle säkert finnas mycket mer att slänga men nu orkar jag inte mer för i dag och jag tycker endå att jag har gjort det rikigt bra med tanke på hur dålig jag är på att kasta bort saker,kan vara bra att ha ?? när ?? Eller att man fått någon grej i pressent som man inte rikigt tycker om då är det bara till att KASTA BORT i stället för att ha det liggade! Lilla djävulen kom i mig i dag så MYCKET grejor försvann i bara farten och fan vad det känns bra,varför ska man ha en massa onödiga prylar !! Jag har hört att man bara ha saker omkring sig som man tycker mycket om anars är det risk för att prylarna stjäl energi =)

Ikväll är det bonde söker fru "uttagningen"!! Det måste jag bara se och hoppas på att bonde söker fru blir mycket bättre i år än i fjol för då var det rena rama katastrofen !! I övrigt är det inget som jag följer på tv just nu och det känns skönt när sommaren är nära !

LOVE/A

2 kommentarer

H

06 May 2011 15:21

Det va inte illa stor röjning =) va skönt ja håller på å fyller i daizy oxså ...

Hoppas dom tar med nå bönder nurå som ä lite roligt så det inte blir som sist taggtråvisor å saft

synd att man bommar ska ju jobba...ha gott

Krama/H

Ann

09 May 2011 08:48



Vist e det skönt Håkan!!

Bort med det gammla och in med det nya =D

Känns mega skönt att ha gjort rensningen helst för en samlare som jag,då är det stort att göra sig av med saker =D



Kram

Kommentera

Publiceras ej