Nyss kommit hem jag har varit i lantliga lilla gnarp och hälsat på min kära vän C !! Tuvär var vädret inte med oss idag utan kallt och snöblandat regn kommer i luften brrrrr !! Sitter här med en het kaffekopp och kollar runt på mina vänners bloggar som jag tuvär blir lite besviken på eftersom dom inte uppdateras specielt offta längre,jag som verkligen gillar att läsa bloggisar !! Själv försöker jag hålla min blogg uppdaterad så offta jag kan även om jag kanske skriver strunt och tokerier ibland så tycker jag endå att det är roligt! Hoppas att ni tycker att det är lika roligt att läsa den som jag tycker att det är att skriva av mig =) 

 

En bild på mitt senaste my little pony tillskott !! Glitter sparkle pony "sky rocket" Detta är en MAIL ORDER PONY! Har inte köp ponies på ett tag nu men denna häfftiga pony kunde jag bara inte motstå till min samling....!! Just nu köper jag bara ponies jag inte har,eller absolut vill ha till min samling eller en pony som jag hittar till mycket bra pris/loppis, ligger lite lågt eftersom det är så mycket annat som jag behöver i hästväg !

*KRAM*

1 kommentarer

Ann

05 May 2011 22:39



Sorry ! Råkade trycka bort kommentaren som stod här utan att jag hann läsa den och vem det var ifrån ....trist =/Ann

Kommentera

Publiceras ej