Eftersom det är då dassigt väder dena vecka också så beslutade jag mig för att gå och sola i kväll ! Det är rikigt mega skönt och avslappnade att sola solarium,kanske inte så jättebra för huden men man blir snabbt brun. Det rikigt jobbiga är att man ALLTID bränner sig första gången man solar ! Nu var det första gången jag solade på ca ett år så jag blev ganska röd ...=/ Tur så lägger det sig snabbt och nästa gång jag solar blir det bara bättre och bättre !! Vill inte se ut som ett spöke och någon sol och värme verkar vi inte få på ett bra tag !

Är det någon som vill sola eller ut på promis så är det bara att höra av sig,jag hänger gärna på !! kanske ska vänta till helgen innan jag solar nästa gång så min stackars hud inte blir allt för röd =D

Imorgon blir det en längre promis och stallet! Tycker att det är skönt att vara ute endå även fast det regnar, synd bara att jag inte äger några regnkläder och att ridstigarna blir så hala och leriga! Bilarna som kör förbi skvätter upp en massa vatten på oss,inte alls roligt!!

* God natt & kram *

Kommentera

Publiceras ej