Här händer det grejer =)
Denna vecka har varit mer fartfylld än någonsin, känner mig helt slut i dag !!! 

Jag har äntligen satt på vagn efter min gumma och det gick som en dans (2011-04-29)! Fick hjälp av johan och håkan i fredagskväll att körde henne ! Vi alla tyckte att det var tokroligt och det gick mycket fint och snällt att skrittade och trava henne wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! Jag måste försöka komma ihåg hur johan selar, för det är inte att leka med fan vad mycket grejor som ska på! J+H kommer att vara med nästa gång som det ska köras också,det kan vara bra att vara några stycken första gångerna man kör det så det inte blir något tok,hon tyckte nog att det kändes lite konstigt när hon tog sina två första kliv framåt och märkte att det satt fast en vagn i henne! Till veckan ska vi ut igen och då lovar jag att ta med kameran och ta bild bevis på SNYGGINGEN med vagn ! det känns verkligen jätteroligt att få komma igång med körningen!!

Äntligen är min tatuering på låret/vristen klar !! Nu ska den bara smörjas och läka, jag är rikigt nöjd med den ! Känns skönt att ha den gjord innan sommaren ........!!

Igår på sista april var vi ett gäng som åkte till boda borg!! Måste bara säga att det är rikigt grymt roligt där, var många år sedan sist så jag hade glömt hur kul det var men jobbigt!! Vi var tre lag med tre pers i varje och självklart tog mitt lag hem STOR SEGER med lite tur ;)

Kan också STARKT rekomendera filmen THOR som jag såg i 3d i torsdags ! Fan vilken jättebra rulle gå och se den om tid finnes för det var en rikig grym bio film !! Vet inte om jag var så impad över 3d men nu har jag testat...=)

Idag ska jag hälsa på jeanette, jimmy och julia ! Dom har hästen plutten i stallet som jag och stjärna brukar göra sällskap ibland när vi är ute på tur ! Ska få låna en slaggjord av henne tills nästa gång vi ska ut och köra! Det gick bra utan denna gång men för säkerhetens så vill jag ha en sån ! Man ska ALLTID tänka på säkerheten när man är ute efter vägarna med häst tycker jag!



Ha en fortsatt trevlig valborg/KRAMAR/A

Kommentera

Publiceras ej