Nyvaken och lite irriterad över att vädret fortfarande är grått och regnit! Idag vill jag ut i skog och mark och bara gå och filura och titta på naturen,det tycker jag är skönt!! Funderar på att åka upp till mamma och gå ut med tass en sväng men jag känner att orken försvinner när det är dåligt väder. Skulle också kunna åka upp till stallet och rida ut i skogen,men även det känns tung en sån här dag =/ Någon som vill hitta på något i dag så är det bara att höra av sig till mig jag är öppen för alla förslag !!

Vill tipsa er om ett tv-program som går på svt (VÄSEN) det handlar om det övernaturliga,skogsfolk,spöken,häxor,vittra mm! Jag tycker att övernaturliga fenomen är intressanta/Kolla in svt-play-väsen om ni törs,perfekt en regnig och tråkig dag som denna !!




Glöm aldrig bort att använda er fantasi, sluta aldrig att drömma och kom ihåg att magin finns överallt runt er om ni bara har ögon för det!

2 kommentarer

Marielle

17 May 2011 12:53

Va roligt att du tipsade om det programmet, det ska jag se på SVT-Play isåfall! :) Tycker om sånna program men nu var det längesen jag såg ett sånt program, jag gjorde till och med en uppsats på högstadiet om väsen ;) Kram!

ann

18 May 2011 09:26



Kul att du gillade det Marielle & ibland är det så svårt att veta vad man ska skriva om och vad ni vill läsa !!! Tycker absolut att du ska titta på Väsen!! ha det bäst/kramar !

Kommentera

Publiceras ej