Godmorgon i stugan !!

Tror att jag har sovit för mega mycket att min kropp säger åt mig att nu måste du göra av med en massa energi innan du sover igen,för i natt vaknade jag runt 04.00 tiden och var superpigg!! Tänkte kliva upp då men kom snabbt på att det finns inget att göra vid den tiden så jag somnade om efter en lång stund och vaknade runt 08.00 tiden igen !!!

Idag blir det bara stallet!!! Ska rida i en ny snygg sadel+pad som jag kommit över för en LITEN PENG ! Tyckte mest att det kunde vara en rolig grej att rida i westernsadel! Tycker att den är kanon snygg och passar perfekt på min skönhet ! Klart att hon ska få en western sadel när hon är 20 år,man blir aldrig för gammal för att testa på nya grejor ! Så det blir ut på tur och förhoppningvis ska jag försöka få någon att ta några snygga bilder på oss om det går !

Ska göra min en tur in på hööks också för att köpa en ny sadelhängare, fattar inte vart jag ska få plats att hänga upp sadeln i vårat lilla och överfulla stall?? Vill absolut ha den i stallet så jag får väl försöka att göra den en plats men det blir kämpigt ! Önskar mig ett eget stall med en MEGASTOR SADELKAMMARE! Ska också köpa en ny snygg grimma som jag såg på hööks med flugband ! Att det ska vara så roligt att handla häst grejor ....=)

Nu blir det en kaffe sen ut i solen på hästryggen !!



KRAMAR/A

Kommentera

Publiceras ej