Fy tusan vad dålig jag är på att blogg nu,få be om ursäkt men jag jobbar så hårt och mycket nu så jag orkar inte göra någonting när jag kommer hem !! jag jobbar på ett lager i birsta där vi packar jullådor till företag efter beställning ! Eftersom julen närmar sig med stormsteg så förstår ni att det är mycket att göra för oss på jobbet, inte en lugn stund ! jag har inte gjort mycket annat än att jobba just nu,men det är alltid bra med extra pengar  ........!!!

Några ponies har jag lyckas köpa under denna månad och en av dom är bla daddy Sunbrite ! Mitt pony samlande står absolut inte stilla p.g.a att jag jobbar utan det rullar på! Ser jag någoting bra så lägger jag vantarna på det direkt. Men som jag sa så sitter jag inte lika offta vid datorn nu som jag brukar göra så vist blir det lite mindre ponies och tuvär mindre bloggande,men det tar jag igen senare :)

Tagit några bilder på DADDY ponies som jag bara älskar och är rikigt STOLT över att ha i min samling! Jag har hela familjerna men gillar killarna lite extra så dom får vara med på bild denna gång! Kan säga att dessa ponies är mycket svåra finna idag! Den vita och rosa har jag hittat i ren slump på auktion för billig peng och den gula köpte jag av en annan pony samlare ! Har tagit mig många år för att finna dessa ponies och äntligen har jag kompletta familjer .....!!



Dessa ponies är i underbart skick och heter :
Gul - daddy sunbrite 
Rosa - daddy meadowsweet
Vit - daddy berrytown

Stolt samlare e ja verkligen :)

Ha en trevlig helg på er !!

LOVE/A

2 kommentarer

Jackie

15 Nov 2011 11:51

åhå. visst är det vackra! ^^

min mamma hittade mommy sunbright på loppis i somras. och jag önskar att jag hade hela familjen faktiskt. :)

Ann

20 Nov 2011 20:39



OOOoooo grattis till dig Jackie vilket fynd att hitta den ponyn på loppis !! Dom e verkligen superfina,rikiga sommar ponies ! Föresten så la jag till din blogg adress nu som länk från min blogg så du vet ...Ha det/kram :)

Kommentera

Publiceras ej