Idag har det bara regnat hela dagen och kvällen himmlen är helt öppen och det tar aldrig slut !! Har passat på att göra massa bra grejor inomhus...! Imorgon ska jag på stan med syrran så jag hoppas verkligen på bättre väder då !

kom på att jag skulle lägga upp en bild på två stycken my little pony som jag hittat på loppis i sommar! Samlar igentligen inte på dessa G2 men kunde inte låta bli att köpa dom p.g.a att jag tyckte dom var fräna i storleken (riktigt stora) också fint skick för en billig peng !! Taf Nightglider fick vara med på bilden bara för att ni ska se storleksskillnaden mellan ponies :)

Vist e dom fina !!




Hejochkram :)

3 kommentarer

Jackie

18 Oct 2011 17:12

åh. jag har den stora pinkie pie. fick nästan en chock när jag såg hur stor hon var jämfört med de vanliga. :)



och nightglider är en riktig skönhet!

Night Flies

19 Oct 2011 18:08

Ja Night Glider vill jag ha loose också eftersom att jag inte har MOC:isarna framme :D

Ann

19 Oct 2011 19:12

Dom e helt sjukt stora, blev också tagen av det Jackie. Men riktigt coot !



Night glider e rikigt fin :) En av dom finaste taf ponies tycker jag !! Förstår dig night flies jag vill också ha alla ponies som jag har i moc, utan förpackning som vanligt så man kan ta,känns och lukta på dom !!



Tack för komentar :)

Kommentera

Publiceras ej