Oj det var ett tag sen jag skrev ett nytt inlägg på bloggen ! Jag har haft fullt upp i veckan,möten,vänner stallet och shopping. Har även varit jättetrött och slut i kroppen,tror att det beror på den jobbiga förkylningen som inte rikigt vill släppa taget om mig ! Jag sover rikigt dåligt om nätterna och vaknar löjligt tidigt på morgonen :/

Shoppingen som jag gjort blev på nya dollar store som faktiskt har öppnat i sundsvall !! Tycker att det är jätteroligt att dom kommit hit det finns hur mycket bra grejor som helst där b.l.a köpte jag en riktigt cool tavla med madonna och tre stora svarta blockljus för en billig peng !! Det gäller att tänka sig för när man är där så man inte handlar bara för att det är billigt utan att det är något man verkligen behöver som stoppas i korgen och jag har blivit rikigt bra på det, verkligen jätteskönt :)

Nu ska jag börja med storstädningen här hemma, maten och tvätten yaaaaaaa!

*KRAMEN*



Den här tavlan är så jag, verkligen älskar den !!

Kommentera

Publiceras ej