Gjorde mig reda för en rikigt loppis tripp, jag nybba och håkan drog iväg i lördags på alla möjliga loppisar som vi kunde hitta ! Var nog kanske bland dom sista helger som man kan loppis fynda innan dom flesta klappar igen för vintern,känns lite trist =/ Har alltid gillat loppisar och det är sånt roligt helg nöje att kolla runt bland gammla prylar och göra några små fynd !!

Har kommit på att jag gillar att hitta fina ramar,fat,kannor på loppisar ! Självklart ponies också, men det händer så sällan att man hittar såna på loppisar nu. Har kommit på att jag älskar fjärilar, tycker att dom är så vackra och sommriga på något romantiska sätt !! Man ska omge sig med saker som man mår bra av och ta bort allting som stjäl energi !!

Nu ska jag göra mig en kopp kaffe och umgås med rikard!
Ha det bäst/kramar A




STOR väggklocka !

Vacker kanna med kopp !!

Härlig stor turkos kakburk med vackra fjärilar !!


PS glöm inte att kommentera :)

1 kommentarer

Night Flies

02 Oct 2011 14:51

Jättefin kanna och det var fin bok, har dock aldrig sett sådan dekor förr

Kommentera

Publiceras ej