God morgon alla bloggläsare Idag är det en bra och skön söndag !!
Idag är det kalas hos syrrans pojk Noel, har köpt hela tre fina pressenter som jag vet att han kommer att älska !!
Jag tycker att det är så roligt att ge bort pressenter speciellt när man vet att det uppskattas och man får göra någon blir superglad !! 

Det går även ut några bra pony auktioner på tradera som jag tänkte lägga bud på om jag hinner med mig ! Kommit på att det är många vanliga ponies som jag faktiskt inte har i min samling än så jag tänkte försöka sattsa på att köpa dom! Har även en bunt pony dubletter som jag själv skulle behöva sälja av eller byta bort, måste sätta mig någon kväll och kolla igenom alla ponies igen :P

Lägger upp bilder på mina senaste pony nykommlingar, jag är rikigt nöjd över dom så jäkla fina !! Dom är absolut inte dom lättaste ponies att finna och dom börja bli riktigt ovanliga ! Dessa två ponies såldes bara i holland, den blå kallas för Diary-pony och den gula Butterfly-pony har även hört dessa namn på dem (Dagbeok & Vlinder ponies)

Mina två första hollänska ponies, litet skryt från mig yaaaa :)



Ha en härlig söndag/pöss och kram !

3 kommentarer

Night Flies

23 Oct 2011 12:54

aw från summer of joy va? jag har också köpta av henne bl a Magic Star MOC :D

Jackie

23 Oct 2011 13:04

åhå. de är så fina de två! :D

Ann

23 Oct 2011 20:36

Night Flies det var av henne jag köpte dom !! Hon har verkligen massa godbitar till salu,det var svårt att välja :) Såg moc magic star hon var riktigt fin. Köpte du fler moc av henne såg att hon hade ett gäng till salu !!



Tack så mycket Jackie, jag är verkligen supernöjd över dom !!



=D

Kommentera

Publiceras ej