Idag lördag har jag bestämt mig för att bara ta det lungt ! Fixa och greja här hemma också mysa framför tv till en bra film. Ibland är det skönt att bara vara för en stund och glömma alla måsten och tråk som man igentligen borde göra. Har städat undan det värsta och tänt två doft ljus från partylite så det känns ljuvligt här hemma nu, t.o.m tänt ett ljus inne på toaletten bara för att mysa till det lite extra. Tycker om att ha städat och rent runtomkring mig i mitt hem, då finner jag ro! Ska ringa rikard en sväng sen och se om han kommer förbi och hälsar på !

Köpt min första baby boy pony (LUCKY) han är en mail order pony ! Han är i rikigt fint skick, det finns inget jag kan klaga på superfin! Jag gav 40 kr för honom på tradera så jag kunde inte låta bli att buda,tycker att han gick för ett rikigt underpris men jag klagar verkligen inte på det :)



Happy happy  !!

Ha en mysig helg på er alla där ute för det ska jag ha !!

Kramelikramar !

3 kommentarer

Jenny

30 Oct 2011 22:08

åh han är så söt! Jag tycker det är så sött med den lilla manen som han har.



SV: Tack så mycket! :)

Ja det tycker jag också. Sen tycker jag om Glittering Gem också som är från samma set!



Tack detsamma /Jenny

Night Flies

31 Oct 2011 13:21

Lucky You! :D ja gu ja verkligen ett underpris Grattis!

Ann

20 Nov 2011 20:42



Tack så mycket tjejer han e supersöt !!!

//A

Kommentera

Publiceras ej