Dricker mitt kaffe och väntar på att Håkan ska ringa !! Har kollat runt och igenom några bloggar och internett sidor som jag följer ! Håller på att tvätta en maskin samtidigt som jag städat lite här hemma, för nu funkar min dammsugare igen ?? Två ggr har den bara lakt av när jag hållit på att städa sen funkar den igen bara så där ?? lite mysiskt men men man ska inte fatta allt som händer ??!

Mitt pony samlande rullar på som vanligt! Fick så lov att kolla igenom alla pony lådor lite snabbt idag så jag kunde bestämma om jag ska köpa applejack av Angelica! Hittade inte ponyn i någon av lådorna så då slår jag till på en applejack till veckan då, hon såg rikigt fin ut på bilderna så jag hoppas att hon är det i verkligheten också  =)

Har även köpt en pony vän ZIG ZAG! Har inte lakt så stor vikt vid att finna och köpa just pony vännerna men dom är rikigt söta så kommer jag över något för vettigt pris då vill jag ha dom !! Tror jag har tre stycken av dom nu : Kingsley, spunky och zig zag !!

Ska fortsätta att göra mig klar nu Håkke lär ringa vilken sekund som helst och då ska vi dra iväg på dollar store en sväng !! Ska hålla mig i styr så jag inte kommer hem med massa onödiga prylar !! Så mycket annat som jag behöver köpa denna månad bla julklappar och ett par jeans !

Ha det bäst kramelikram på er !!




Pony kompis/zig zag !

3 kommentarer

Night Flies

05 Oct 2011 17:57

jag är inte heller mkt för pony vännerna med Zig Zag skulle jag nog kunna tänka mig skaffa -har du fått perfume puff ponyn MIB än? Du måste lägga upp bild då :D Jag har faktiskt inte enda perfume puff än

Ann

08 Oct 2011 13:05

Zig Zag är rikigt söt :)



Ja jag har fått perfume puff ponyn lavender lace mip! Jag ska absolut lägga ut bilder på henne,rikigt fin! Jag har alla dom ponies,älskar dom verkligen så vackra också luktar dom gott. Dom tycker jag absolut att du ska sattsa på att få tag i, diamanter i samlingen =)

Bilder kommer snart !!/A

chanette

28 Dec 2011 22:25

nawwwwwwwwwww gud så söt.. vill ha ja ja ja ja

Kommentera

Publiceras ej