Tänkte bjuda på några härliga bilder på MOC LAVENDER LACE som jag lovat !! Känns alltid lite speciellt att ha moc ponies i sin samling, lite extra när det är en av mina favvo ponies som jag har fått tag på! När det gäller moc ponies så köper jag dom enbart om det är en pony favorit, eller bra pris ! Moc ponies är mycket svåra att få tag på och det är mer sällan man ser dom ....:) Tycker även att det börja bli så med dom vanlig 80-tals my little pony G1,det blir mer och mer sällan att dom dyker upp på loppisar,hemma hos folk,blocket då ska det vara hos en pony samlare som man finner dom ...!!

:)





Obs ! Kartongen har aldrig varit öppnad lavender lace pony har jag både som moc och vanlig!!
jag vill visa er hur ponyn ser ut utan kartong runt omkring sig ! Perfume puff ponies består av fyra st olika ponies, jag har alla dessa fyra i fint skick! Dom är verkligen mina pony favoriter med sitt stora vackra hår, luktar gott och underbara färger !!!

Kramis!

3 kommentarer

Night Flies

09 Oct 2011 15:36

jag håller med dig det är inte många G1 ponier man har hittat på de kanske 50-tal loppisar man var på det senaste året typ suck. va fin hon är, hon är den finaste i det setet tycker jag :) ja de flesta av mina är från ebay men jag har också köpt en del MOC MIB av axistra och fler lär jag nog köpa av henne längre fram, om de finns kvar :)

Ann

09 Oct 2011 20:53



Tack Night Flies !! Vist e hon jättefin, klart snyggast i detta sett tycker jag med !!! Moc/mib ponies e rikigt fina....!!!



=)

A

11 Oct 2011 13:37

Åhh vad fin, har haft lite svårt för perfume puff ponies tidigare men börjar gilla dem nu ^^

Kommentera

Publiceras ej