God morgon härliga söndag !!

Vankade hyffsat tidigt i dag och mår riktigt prima! Suttit i telen några tim, gillar att surra telefon det har jag alltid gjort !! Efter lunch har jag slängt in en tvättmaskin och tagit fram älg köttfärs,tänkte göra ett helt gäng med hemgjorde köttbullar till mig själv! Lika bra att göra några matlådor nu tills jag börja jobba så finns det att bara ta upp i frysen sen ...MummS :)

Mitt stora söndags nöje är att jag har tagit fram alla mina my little pony borstar och kammar, det ligger en hel drös på bordet med i alla möjliga former och färger !! fattar inte hur jag ska få någon ordning på detta, villken kam hör till vem osv ??! Skulle vara skönt att få ordning på det så man inte köper på sig dubbelt upp av allt ! Behöver jag säga att jag är löjligt förtjust i pony tillbehör och det är inte alla kommar och borstar som är med på bilderna utan bara en liten del :P

Någon som har ett bra förslag hur jag ska kunna förvara borstarna sen när jag är klar så jag vet vem som tillhör vilken pony, hur ska jag göra ?? Lite jobbigt när jag har alla ponies nerpackade !! Hmmm alla förslag är gladerligen välkommna !!!





Tack för att just du tittade in på bloggen !!
Varmt välkommen/kramar !!
Mvh/A

1 kommentarer

Night Flies

09 Oct 2011 15:41

oj va med tillbehör ja det är långt mer än vad jag har men så har jag inte så många loose ponier kvar längre så jag har mina tillbehör i en trälåda med små fack och en glasskiva över, en sån man ka ha till smycken i butik m m den syns på bilden som jag tog av mitt ponyrum jag har också en bättre bild på den i tidigare inlägg men jag har cokså funderat lite på hur de som har sina ponier på display finns det någon som displayar dem med kammar och borstar också då? För jag har nog aldrig sett det förrtuom Tinas men de är ju fotade var för sig, vet du hur hon förvarar dem? Dem kanske inte heller står framme annars?

Kommentera

Publiceras ej