God morgon alla därute !! Idag är det bara regn hos mig,vaknade tidigt pga att katterna härjade utanför mig sovrumsdörr !! Lika bra att kliva upp för idag måste jag börja STOR städa här hemma om jag ska ha vänner och familj hos mig på fredag! Alla ni som är djurägare/kattägare vet hur det är, det fastnar hår här och där som jag ska försöka få bukt med ! Min kusin Tobbe ska komma och han är tuvär allergisk mot pälsdjur så städningen står högt på att göra listan idag. 

Denna månad har jag haft mega mycket att göra och det bara fortsätter i samma spår. Men har faktiskt hunnit med att vinna en jättefin pony som jag har varit ute efter en tid, nu har jag äntligen ett helt komplett sett av candy cane ponies ...e så glader !!





Denna pony heter Caramel Crunch hon är i riktigt fint skick och luktar fortfarande sött/gott!! vackert lockigt hår och fin och ren kropp ...helt underbara färger !

Nu ska jag dricka klart mitt morgon kaffe sen ska jag ta tag i toaletten,sovrum och varadagsrummet phuuu!!

Ha en trevlig onsdag det tänker jag ha/kraisar !

2 kommentarer

Night Flies

07 Sep 2011 18:56

Oh Caramel Crunch är den enda jag har ur Candy Cane setet ch loose är hon, doftar också och är jättefin men jag saknar barretten till henne, har du lyckats hitta barretten till henne?

Ann

09 Sep 2011 10:01



Hon är rikigt fin pony! Kanske något underskattad av oss pony samlare tycker jag ! Jag har tuvär inte hennes barrette,söker med ljus och lykta efter den men dom är svåra att finna =/



Har du dublett av någon barrette eller du kanske har någon dublett av några princess saker som kam/hat/trollspö ??



=D

Kommentera

Publiceras ej