Försökt att få i mig en hyffsat frukost idag eftersom jag snart ska ut till stallet och rida med carro och bell ! Fan vad denna vecka har gått med fart !! Känns bra det och snart är det äntligen helg igen och dom flesta är lediga. Idag blåser det storm ute,träderna yr åt alla håll och det känns bra kallt i luften så det gäller att klä sig rätt ! Ska faktiskt ta fram en tjockare jacka och ett par benvärmare ! Varför ska man vara snygg när man kan vara varmt klädd !!

Gjorde ett pony fynd i veckan på tradera ! Fick nämligen tag på G1 My Little Pony Family – daddy Meadowsweet ! Den ponnyn kan vara rikigt svår att finna så jag blev hur glad som helst att finna honom,tänkte direkt när han dök upp på tradera att han ska jag ha !!

Har nu komplett sett av pony familjen Meadowsweet och dom e superfina !




Sen till alla mina goa vänner så vill jag påminna er om att det är BARA DOM ÄLDRE 80-TALS G1 MY LITTLE PONY som jag samlar på och inget annat!

PÖSS!!

5 kommentarer

Fröken Nattfrost

15 Sep 2011 10:33

Vilka sötingar. :) Tycker om att deras man och svan är tonad sådär.

Ann

16 Sep 2011 13:03



Tack så mycket Fröken Nattfrost !!

Deras man och svansar är verkligen speciella,dom som gör hela ponyn tycker jag med =)

Älskar dom/A

Night Flies

16 Sep 2011 22:07

ååhh så det va du som vann honom men gu jag tänkte på det, att han e så svår att hitta (och va billigt han gick!) så jag hade mina funderingar på att buda trots att den va lose -va han i fint skick?

Ann

17 Sep 2011 11:33



Det var jag som vann honom night flies !!

Jag hade verkligen tur som vann honom för han var i rikigt bra skick. Det var så fruktansvärt dåligt bild taget på honom i auktionen, så det var svårt att se hur han igentligen såg ut i skicket =/



Kroppen är jättefin kan inte hitta några märken alls ! symbolerrna och ögonen också superfina! Håret är mycket lent och fint ! Hade verkligen tur med honom och jag är supernöjd för det är inte so offta man ser den ponyn !!



Nu är det familjen Sunbrite som jag vill ha komplett! Just nu har jag bara baby snubrite. Mamma och pappa saknas =/ Mamman tror jag inte ska vara någon konst att finna hon brukar dyka upp lite då och då men pappan har jag aldrig sett på auktion ???



Tack för att du tittade in/A =D

Night Flies

20 Sep 2011 14:18

oj ja, jag har sett pappa Sunbrite MOC på ebay på köp nu för nästan 300 dollar tror faktiskt att någon köpte honom och jag var bra sugen på att göra det och tänkte göra det men någon hann ju före -just fam. Sunbrite hör till mina favoriter

Kommentera

Publiceras ej