Idag har jag varit ute och ridit tillsammans med carro och bell, det gick rikigt bra hästarna var lunga och fina. Stjärna och bell går rikigt bra ihop ute på ridturerna även om dom var lite less på varandra när som stod inne brevid varandra,konstigt att det kan vara sån skillnad ?? Jag och carro har nu ristat i sten att vi ska rida tillsammans minst två ggr i veckan, måndagar och torsdagar runt 10.00 tiden. Blir kanon för oss alla så vi kommer ut och inte förslappar oss,helst nu när det börjar bli mörkare och kallare ute, då är det lätt att finna dåliga ursäkter att inte kliva utanför dörren !!

Har också hunnit att fixa och grejat i min hall! Jag blev rikigt supernöj över resultatet,fan vad bra det blev ! Tog bort den fula beiga färgen och ersatt den men lakrits ! Känner mig mer färgstark nu och vill ha lite mer färg omkring svart och vitt tycker jag grymt mycket om,stilrent och klassiskt !! Fick också upp några hyllor som jag har hafft liggandes i förrådet också en svart skohylla fick plats ! På hyllorna har jag fixat bra förvaring iform av lådor som innehåller vantar,mössor,gå ut smik osv ! Min fina hattlåda som jag fyndat på loppis helt gratis fick också sin plats, jag har målat om den från tråkig brun färg till fin vit och skrivit en text på!!! Ska också ta hem en snygg spegel från mamma i form av en gammal loksele och hänga upp,sen är hallen helt klar !! Grymt skönt att få bort skor och väskor i från golv,skönt att ha bra med förvaring !

Fått önskemål om att lägga ut bilder på resultatet! Blir inga före och efter bilder för jag tar för givet att dom flesta redan vet hur min hall såg ut innan, här kommer bilder :






Wips...... vad man kan göra på några tim om man har rikigt tråkigt =D

Längtar tills imorgon,känns som det kommer bli en kanondag & kväll
många Kramar/A

2 kommentarer

Night Flies

13 Sep 2011 17:53

wow! det blev riktigt snyggt - vilken ordning! det gillar jag :)

ann

14 Sep 2011 11:46



Tack så mycket night flies =)

Jag är verkligen supernöjd själv och det känns skönt att äntligen fått lite ordning på min hall,annars brukar jag ha grejor liggandes överallt !! Man sparar så otroligt mycket tid på att veta vart saker och ting ligger utan att behöva söka jämt =)



Ha det bäst tack för att du tittar in, jättekul =)

Kommentera

Publiceras ej