Äntligen torsdag och morgon ridning med carro och bell ! Det jobbigaste är att det spöregnade idag igen,hästarna och vi blev mer än dygblöta och leriga ! Känns endå skönt att vi kom iväg och gjorde stallet,för det tog verkligen emot ska jag erkänna! Nu kan jag vara inne resten av dagen med gott samvete och kolla ut på regnet! Ev blir det nog en bio i kväll med vänner och gotta !!

Har gjort det igen köpt en ny pony ! Vet att jag hade igentligen get mig själv KÖP FÖRBUD tills löningen kommer, men jag kunde inte motstå denna ovanliga skönhet ! Hon är en ALTERNATE BIRTHFLOWER PONY - Hon är decembers månads pony heter HOLLY! Det finns en pony för varje månad och alla ser olika ut, dom ponies jag helst vill ha i detta sett är naturligtvis december pony och augusti ponyn, men helst av allt hela settet !!! Är det någon därute som har någon av dessa ponies och vill sälja så är det bara att hojta till :)



Holly är i Mycket fint skick,kan faktiskt inte hitta något fel alls på henne, rikigt MINT =D




Här kommer en lånad bild av alla 12 ponies !
Vist är dom rikigt fina =)

Vet att min kameran är piss dålig så bilderna blir lite suddiga,sorry !!

KRAMELIKRAM PÅ ER /A

2 kommentarer

Night Flies

23 Sep 2011 11:20

åh va roligt ja det fanns ju typ ingen beskrivning på henne så det kändes väldigt osäkert men va skönt att hon var så fin grattis!

Jackie

26 Sep 2011 19:53

åh, jag älskar det setet! jag hoppas att jag någon gång kommer äga åtminstone EN av dem! (och helst holly, då jag är född i december)



grattis, hon är jättefin!

Kommentera

Publiceras ej