Idag har jag haft en migrän dag men huvudvärk och trötthet hela dagen enda fram tills nu kl halv tio på kvällen!! Då är det bara att äta alvedon och helst ligga i sängen och sova tills man mår bättre. Går upp för att dricka och sen bara ligga igen,måste säga att det är rikigt jävla trissssst !!

Som tur är köpte jag en bok för någon vecka sen när jag och syrran var och shoppade på coop ! Ja ni hörde rätt en bok, jag som aldrig läser böcker tar ett helt år att ta sig igenom en normaltjock bok! Boken är en självbiografi om Ozzys liv ! Jag älskar Ozzy så jag hoppas att det ska bli en lätt match att ta sig igenom denna, har börjat att läsa och den börjar bra !!

Har också fixat en vit snygg bokhylla ovanför min sovrums dörr ! Alla mina böcker som jag äger fick plats där och snyggt blev det också. En kul grej istället för att mina böcker bara ska gömmas i skåpet under akvariumet och inte synnas. Böcker är riktigt dyrt så upp med dom på en hylla så att dom syns,sen blir böckerna mer lätttillänglig så då kanske det blir att man kolla i dom då och då ! Själv äger jag mest faktaböcker eller självbiografier eftersom jag inte gillar att läsa så mycket, bilder kan säga mer än tusen ord =)

KRAM/A



:)

2 kommentarer

Night Flies

23 Sep 2011 23:03

jag såg ozzy idag när jag handlade min bok (asså boken med ozzy förstås) och tänkte på om jag skulle köpa den med men det får bli senare isf jag går ju slavisk via mina fd journalist kollegors lovord inte alltid jag tycker dem ha rätt men denna gång pricka dem rätt ändå :)

Night Flies

25 Sep 2011 18:55

Du är utmanad! :D

Kommentera

Publiceras ej